Porušenie kúpnej zmluvy, 3 x upomienka ...súd !!!

Áno takto tvrdo sme pristúpili k riešeniu porušenia obchodných podmienok.

Pred odoslaním objednávky každý úžívateľ súhlasí s obchodnými podmienkami . Následne ich poruší a myslí si že je to Ok. Bohužial ak aj doteraz v našej spoločnosti niečo také prešlo od teraz už neprejde! Narážam konkrétne na všetky možné výhovorky spojené s neprevzatím zásielky - porušením kúpnej zmluvy. Zadanie správnych kontaktných údajov pri vypĺňaní registrácie na našich stránkach je  jedinou povinnosťou užívateľa a i tú sú mnohé schopné odfláknuť ako sa dá. Do kolónky telefónne číslo uvádzate: nemám, alebo svoje priezvisko alebo nezmysel ... našou povinnosťou nieje pátrať či Vami zadané telefónne číslo náhodou už nemáte odpojené a nepoužívate iné. Ak je to pravda a Vy naozaj telefón nemáte, bohužiaľ kuriérska spoločnosť Vám nieje schopná zásielku doručiť tak prosím nič neobjednávajte.  Rovnako je Váš problém ak zadáte chybne e-mailovú adresu a správa o odoslaní Vám nieje doručená, alebo je Vaša e-mailová schránka plná. Taktiež ak sa pokúšate dajme tomu svoju chybu aj napraviť a prezvoníte jedno z našich telefónnych čísiel, neznamená to, že my už vieme že ste to Vy a chcete nám niečo dôležité oznámiť. Ak máte akýkoľvek problém, sú na našej stránke e-mailové adresy a telefónne čísla na ktoré je možné problém podľa druhu oznámiť. "Volala som a nikto mi nezdvíhal" rovnako neakceptujeme ! Zavolajte znovu a doporučujem v pracovnom čase a určite Vám niekto zdvihne.  Jednoducho a jasne, neprevzatie už odoslanej objednávky je považované za porušenie kúpnej zmluvy a v jeho riešení sa pokračuje tak ako je to v našom štáte bežné. 3x Vám bude doručená upomienka, v ktorej sú stále uvádzané 2 možné riešenia vzniknutého problému a na Vašu následnú hru na "mŕtveho chrobáka" cestuje Vaša zložka k právnikovi a na súd.

Obchodné podmienky má každá spoločnosť na to, aby chránili ako užívateľa tak i obchodníka. Samozrejme že aj veta "ja som ich nečítala" je pre nás úplne nepodstatná. WEXA, s. r.o. je seriózna spoločnosť a určitú dávku serióznosti vyžadujeme aj od svojich klientov. Ak ju nemajú, je nám ľúto, ale takých nepotrebujeme a budú z našej databázy vyradení.

Totiž ak Vy odošlete objednávku, my ju zbalíme, následne odošleme kuriérskej spoločnosti a tá sa ju pokúša k Vám doručiť ... pracuje na Vašej objednávke už niekoľko ľúdí. Ak ju Vy z akéhokoľvek dôvodu neprevezmete, kuriérska spoločnosť ju musí vziať späť, doručiť k nám, my ju musíme vybaliť a kontaktovať Vás. Týmto celým kolobehom vznikajú ďalšie náklady, ktoré musí niekto uhradiť. Ak je to spôsobené Vašou ľahostajnosťou, prečo by sme to mali hradiť my ?

3% z čítajúcich tento článok má možno osobnú skúsenosť s nejakým problémom spojeným s doručením balíčka a som presvedčená, že sme ho vždy vyriešili k spokojnosti. Boli prípady keď sme osobne sadli do auta a zásielku doručili tak aby zákazník nemal následné problémy ... ak išlo o našu chybu.

95% z čítajúcich tento článok len krúti hlavou že môže byť niekto tak nezodpovedný.

no a pre tie zvyšné % je tento článok ako výstraha.

Porušenie kúpnej zmluvy, 3 x upomienka ...súd !!! - 576576 -

Vložiť komentár

Meno
E-mail ( nebude zverejnený )
Váš príspevok
opíšte kód
antispam
     viac informácií