Ako postupovať pri reklamácii ?

Ako postupovať pri reklamácii tovaru
 
Prevádzkovateľ stránok PANDEMIC, s. r. o., rieši oprávnené reklamácie predávaných výrobkov vždy k spokojnosti zákazníka a to v čo najkratšom čase. Tovar ktorý chcete odovzdať na reklamáciu môžete priniesť osobne do predajne spoločnosti na adresu: Haanova 12, Bratislava - Petržalka, alebo ho poslať na adresu: WEXA, s. r. o., Haanova 12, 851 04  Bratislava spolu s vyplneným reklamačným formulárom.

Podmienky prijatia reklamácie a záručné podmienky nájdete v plnom znení obchodných podmienok.
 
Reklamačný BONUS

Prevažná väčšina prípadných reklamácií je vybavená v priebehu 3-5 dní. Kedže i prípadný krátkodobý výpadok prístroja Vám môže spôsobiť nepríjemnosti, poskytujeme našim zákazníkom bezplatne Náhradný prístroj. V prípade potreby náhradného prístroja uveďte prosím túto požiadavku v reklamačnom formulári, ktorý zašlete spolu s prístrojom na adresu spoločnosti.

Pri požiadavke na náhradný prístroj Vám bude účtovaný poplatok za prepravu vo výške 10€. (zahŕňa poplatok za prepravu náhradného prístroja prostredníctvom kuriérskej spoločnosti k Vám a po vybavení reklamácie späť).
Pri osobnom vybavovaní reklamácie, poplatok za prepravu neúčtujeme.

 Najčastejšie dôvody reklamácie

-        prehriatie prístroja z dôvodu nedostatočného odvetrania
Dôvod: Mnohé používajú UV lampu ako manikérsky stolík, pričom cez vetracie otvory majú prehodený uteráčik a podobne.

-        poruchy spôsobené nedostatočnou starostlivosťou
Dôvod: Modelácia nechtov je činnosť pri ktorej je produkované množstvo prachu a nečistôt. Prach je zle znášaný jemnou elektronikou v používaných prístrojoch a preto je nevyhnutné udržiavať svoje prístroje v čistote.



Reklamačný formulár- formulár na stiahnutie